افزایش دما و فعالیت موج جوی ناپایدار در یزد

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 12:44
یزد - هواشناسی یزد برای امروز جمعه، جو استان به‌نسبت پابدار و آرام و افزایش دما را برای فردا پیش‌بینی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان یزد از بعدازظهر شنبه تا اواسط هفته آینده با فعالیت موج جوی، گاهی افزایش ابر، وزش باد به‌نسبت شدید بعضاً شدید با گردوخاک و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است، که عمده ناپایداری‌ها برای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به‌صورت وزش باد شدید خواهد بود.

از امروز تا شنبه به‌تدریج افزایش دما و از یکشنبه و بویژه دوشنبه کاهش به‌نسبت محسوس دما در سطح استان رخ خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.