خدمت‌رسانی ۱۸ هزار داروخانه به مردم در روزهای جنگی 

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 12:47
عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، از فعالیت ۱۸ هزار داروخانه به صورت شبانه‌روزی در کشور خبر داد.

هادی احمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داروخانه های سرپایی کشور از همان روزهای نخست حمله دشمن آمریکایی صهیونی به کشورمان، به طور فعال در خدمت مردم بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تامین دارو به عنوان یک کالای استراتژیک، افزود: خوشبختانه در این روزها، مشکل حادی در دسترسی مردم و بیماران به داروهای مورد نیازشان وجود نداشته است.

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، به آسیب های وارده بر اثر حملات دشمن به برخی از کارخانه‌های داروسازی کشور، ادامه داد: با توجه به کثرت و گستردگی شرکت‌های دارویی در کشور، هیچ مشکلی در تولید دارو نداریم.

احمدی با اشاره به وجود ذخایر استراتژیک دارویی در کشور، افزود: ۱۸ هزار داروخانه در سراسر کشور به طور شبانه روزی در خدمت بیماران و مردم هستند و داروسازان ما نشان داده اند همواره پای کار هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.