فرمانده زمینی ارتش خطاب به سران آمریکا: سربازان شما را به ماقبل حجر می‌فرستیم

همشهری آنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 13:01
فرمانده زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازگرداندن ایران به عصر حجر، خطاب به آمریکایی‌ها بیان کرد: خاک ایران، قتلگاه متجاوزان است. اگر شک دارید، امتحان کنید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر بازگرداندن ایران به عصر حجر، با بازنشر ویدئویی از تصاویر آماده رزمی تکاوران ارتش نوشت:

«ما سربازان شما را نه به عصر حجر، به ماقبل حجر می‌فرستیم.

تکاوران ارتش سال‌هاست با تمرینات سنگین، در آمادگی کامل هستند.

خاک ایران، قتلگاه متجاوزان است؛ اگر شک دارید، امتحان کنید.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.