ترافیک در مسیرهای خروجی از شهر مشهد سنگین است

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 13:41
مشهد- رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک خودروها در مسیرهای خروجی از مشهد در سه مسیر اصلی غرب، جنوب و شمال پرحجم و سنگین گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر (آزادراه شهید شوشتری) مشهد-باغچه - نیشابور-سبزوار و همچنین بزرگراه باغچه-تربت حیدریه و مسیر بزرگراهی مشهد-چناران- قوچان پرحجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مسیر بازگشت خودروها در مسیرهای یاد شده بیشتر شامل خودروها با پلاک غیربومی است که در پایان تعطیلات در حال ترک مشهد و استان هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت جوی در جاده های اصلی استان صاف است و تردد در دیگر مسیرها از جمله ورودی های استان به صورت عادی و روان گزارش شده است.

میش مست بیان کرد: خوشبختانه دیروز پنجشنبه (۱۳ فروردین ماه) هیچ تصادف منجر به فوت در جاده های استان گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۳ مجروح و ۳۷ فقره تصاف خسارتی در جاده های خراسان رضوی ثبت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.