برنامه زمان‌بندی کلاس‌های دانش‌آموزان در «شاد» اعلام شد

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 14:09
کمیته اجرایی و پشتیبانی «شاد»، برنامه حضور دانش‌آموزان و معلمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، کمیته اجرایی و پشتیبانی «شاد» برنامه حضور دانش‌آموزان و معلمان را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱_از ساعت ۷ الی ۱۰ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه دوم

۲_از ساعت ۱۰ الی ۱۳ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه اول

۳_از ساعت ۱۳ تا ۱۵ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره دوم ابتدایی(پایه های چهارم تا ششم)

۴_ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره اول ابتدایی(پایه های اول تا سوم)

همچنین ، امکان ارسال پیام در زمان های فوق صرفا با تعیین نقش در بخش «مدرسه من» فراهم است.

گفتنی است؛ سرویس کلاس مجازی بدون زمانبندی فوق در تمام ساعات شبانه روز قابل استفاده است. مدیران مدارس برای دریافت کد فعالسازی رایگان کلاس مجازی به کانال های استان مربوطه مراجعه نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.