حمله به مقر جنگنده‌های F۱۶ رژیم صهیونی | ببینید

همشهری آنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 14:09
در اولین بخش این عملیات دریایی، محل تجمع شناورهای آب- خاکی( LCU ) امریکایی ها در بندر "الشویخ" با استفاده از موشک‌های بالستیک در هم کوبیده شد. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی سپاه اعلام کرد:
« رادار هشدار اولیه هوایی برد بلند و سه بعدی "AR- ۳۲۷" مستقر در سایت راداری" جبل الدخان" بحرین در مرحله دیگر با یک تهاجم پهپادی مورد اصابت و انهدام قرار گرفت.

رزمندگان نیروی هوافضای سپاه در سحرگاه روز جمعه نیز با شلیک موفق دو موشک بالستیک، پایگاه هوایی رامت دیوید میزبان اسکادران‌های جنگنده‌های F-۱۶ اسرائیلی در جنوب شرق حیفا را درهم کوبیدند.

در بخش دیگر عملیات تهاجمی و موشکی هوافضای سپاه با شلیک موشکهای چند کلاهکه خرمشهر ۴ بیش از ۵۰ نقطه در قلب تل آویو و سرزمین‌های اشغالی مورد هدف مؤثر قرار گرفتند.

دومین فروند از جنگنده متجاوز فوق پیشرفته F۳۵ آمریکایی نیز در آسمان مرکزی ایران توسط سامانه نوین پدافند هوافضای سپاه نیز مورد هدف و به طور کامل منهدم شد. »

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.