معاون استاندار هرمزگان: ارتقای امنیت زیرساخت‌های دریایی در اولویت است

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 14:10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: ارتقای امنیت و پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های دریایی در اولویت است.

به گزارش خبرآنلاین، احمد نفیسی در جریان بازدید از اسکله‌ راهبردی بندر پل و همچنین اسکله های دوحه و بهمن در جزیره قشم افزود: بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر بر روند خدمات‌رسانی به مردم تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم، اظهار کرد: دشمن بداند که با این اقدامات کور و ضد انسانی نمی‌تواند اراده ملت ایران و به ویژه مردم مقاوم هرمزگان را سست کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه این بازدید میدانی در راستای ساماندهی ترافیک دریایی و تسهیل عبور و مرور مردم و خودروها میان جزیره قشم و شهرستان خمیر انجام شد یادآور شد: در جریان این سرکشی، روند تردد شناورها و مشکلات موجود آنها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

نفیسی همچنین از اسکله دوحه و اسکله بهمن جزیره قشم که دشمن متجاوز در ۲۴ ساعت گذشته مورد حمله قرار داده است بازدید و از تلاش‌های بی‌وقفه دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به حملات دشمن صهیونی امریکایی به برخی مناطق استان یادآور شد: خوشبختانه برابر ارزیابی‌های به‌ عمل آمده، هیچگونه خسارتی به واحدهای مسکونی، مجتمع‌های تجاری، اماکن عمومی و تأسیسات شهری بندرعباس وارد نشده و وضعیت در کمال آرامش تحت کنترل است.

وی از همه شهروندان درخواست کرد اخبار و اطلاعات موثق را تنها از طریق منابع رسمی، دنبال کنند و ضمن حفظ آرامش از نزدیک شدن به مراکز حساس و یا تصویربرداری از مناطق درگیر با حملات دشمن پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.