۳ نفر مرتبط با شبکه‌های معاند در سمیرم دستگیر شدند

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 14:17
اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری سه نفر مرتبط با شبکه‌های معاند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا صادقی ظهر جمعه‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر از افراد مرتبط با شبکه‌های معاند شناسایی و توسط مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ محمودرضا صادقی با تشریح جزئیات این پرونده گفت: این افراد با ارتباط‌گیری با شبکه‌های معاند، اقدام به ارسال اطلاعات و پیام‌هایی به خارج از کشور می‌کردند. وی اضافه کرد که متهمان همچنین تصاویر مختلفی از نقاط گوناگون جمع‌آوری و برای این شبکه‌ها ارسال کرده بودند.

فرمانده انتظامی سمیرم در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفتار یا فعالیت مشکوک، موضوع را از طریق شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۳ یا ۱۱۴ به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی پیگیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.