پویش اهدا طلا در میناب راه اندازی شد

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 14:24
بانوان مینابی پویش اهدای طلا به جبهه های جنگ علیه کشور عزیزمان ایران راه اندازی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، دبیر ستاد پشتیبانی دفاع مقدس شهرستان میناب گفت: پویش اهدا طلا به جبهه مقاومت در این شهرستان راه اندازی شد.

مجید ذاکری افزود: در شهرستان میناب ۱۲ موکب پشتیبانی از رزمندگان جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برپا شده است.

وی ادامه داد که: بانوان مینابی تا کنون ۱۵ قطعه طلا به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به جبهه مقاومت اهدا کرده‌اند.

ذاکری گفت: از ابتدای جنگ رمضان تا کنون هم مردم میناب بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت کرده‌اند.

این پشتیبانی‌ها تا پایان جنگ رمضان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.