نامه سید محمد خاتمی به کمال خرازی

همشهری آنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 14:30
سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در پی مجروحیت کمال خرازی و شهادت همسرش در اقدام تروریستی دشمن، خطاب به رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نامه ای نوشت. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در پی مجروحیت کمال خرازی و شهادت همسرش در اقدام تروریستی دشمن، خطاب به رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نامه ای نوشت.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کمال خرازی

دشمن تجاوزگر که با ویران کردن منابع حیاتی ایران عزیز و به شهادت رساندن مسئولان و شهروندان ایرانی از جمله کودکان معصوم روی همه جنایتکاران علیه بشریت را سفید کرده است، بار دیگر دست به جنایت زد و وجود شما را که منشأ خیر و برکت برای ایران و مردم بوده‌اید، هدف ترور قرار داد و همسر گرانقدر و والامنش و دردآشنای شما را به شهادت رساند.

من مصیبت دردناک شهادت سرکار منصوره خانم رئیس قاسم را صمیمانه به جنابعالی، فرزندان عزیز و همه بستگان محترم تسلیت می‌گویم و سلامت و شفای عاجل جنابعالی و بهبودی هرچه سریعتر شما را از خداوند منان مسألت می‌کنم.

با احترام

سید محمد خاتمی

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.