زمان‌بندی جدید حضور دانش‌آموزان در برنامه شاد اعلام شد

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 14:44
سامانه شاد برنامه زمان‌بندی حضور دانش‌آموزان هر مقطع را مشخص کرد؛ کلاس مجازی فعال در تمام ساعات شبانه‌روز.

به گزارش خبرآنلاین،پلتفرم آموزشی «شاد» در اطلاعیه‌ای برنامه زمان‌بندی جدید حضور کاربران شامل دانش‌آموزان و معلمان را برای بهره‌مندی بهتر از خدمات آموزشی و پرورشی اعلام کرد.

تسنیم در خبری نوشت:بر اساس این اطلاعیه، زمان‌های مقرر برای استفاده از بخش‌های مختلف سامانه شاد به شرح زیر است:

۱. از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح، استفاده صرفاً برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم مجاز است.  

۲. از ساعت ۱۰ تا ۱۳، اختصاص به دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دارد.  

۳. از ساعت ۱۳ تا ۱۵، زمان بهره‌مندی دانش‌آموزان پایه‌های چهارم تا ششم (دوره دوم ابتدایی) تعیین شده است.  

۴. از ساعت ۱۵ تا ۱۷، نمایانگر نوبت دانش‌آموزان پایه‌های اول تا سوم (دوره اول ابتدایی) است.

براساس ضوابط جدید، ارسال پیام در زمان‌های فوق صرفاً در صورت تعیین نقش کاربر در بخش «مدرسه من» امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین سرویس کلاس مجازی بدون محدودیت زمان‌بندی در تمام ساعات شبانه‌روز فعال بوده و مدیران مدارس می‌توانند برای دریافت کد فعال‌سازی رایگان کلاس مجازی به کانال‌های استانی مربوطه مراجعه کنند.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.