فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری اردوی تیم ملی کشورمان در شهرستان گندکاووس خبر داد.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، وجیهه نقوی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، با حضور در شهرستان گنبدکاووس و بازدید از آکادمی ژیمناستیک این شهرستان، شرایط میزبانی اردوی تیمهای ملی جوانان و بزرگسالان را در نیمه دوم فروردینماه ۱۴۰۵ بررسی کرد.
در این بازدید، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، مهندس آقارکاکلی نماینده مردم گنبدکاووس و داشلیبرون در مجلس شورای اسلامی، هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، علی خسروی رئیس هیئت ژیمناستیک استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی نیز حضور داشتند.
در پایان این بازدید، مقرر شد شهرستان گنبدکاووس میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری باشد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.