خبر تاج از زمان تصمیم‌گیری در مورد چگونگی برگزاری لیگ برتر

مشرق نیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 16:16
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با حضور همه باشگاه ها به صورت وبیناری فردا جلسه ای برای لیگ برتر برگزار می کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در خصوص اینکه سرانجام لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار می شود یا خیر گفت: ما یگ نگاه مان این است که در کشور زنده هستیم کار انجام می شود اما باشگاه ها هم نظراتی دارند و باید بهترین تصمیم را با حضور باشگاه ها بگیریم. این جلسه وبیناری خواهد بود. 64 مسابقه باقی مانده و باید ببینیم باید برگزار شود یا خیر.روز یکشنبه یا دوشنبه در مورد لیگ برتر تصمیم خود را اعلام می کنیم.

وی افزود: ما باید قهرمان وایب قهرمان را به ای اف سی معرفی کنیم.در مورد فوتسال هم با کل آسیا وبیناری جلسه داشتیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.