سید احمد برآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هم پیمانی با نیروهای جان بر کف مسلح ایران اسلامی که در جنگ با دشمن آمریکایی - صهیونی شجاعانه از میهن عزیزمان دفاع می کنند و برای نشان دادن این پیمان مشترک ، پرچم ایران را در دست در کنار بناهای تاریخی استان خراسان جنوبی که نشان از هویت ایران اسلامی است، عکس یادگاری می گیریم.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با ارسال عکس های خود از طریق درگاهskchto_admin@ در پیام رسان ایتا تا ۱۵ فروردین در پویش «ایران را دوست دارم» شرکت کنند.
برآبادی در ادامه گفت: به ۵ نفر از شرکت کنندگان در این پویش جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.













