اجرای پویش«ایران را دوست دارم» در خراسان جنوبی

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 16:31
بیرجند- مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: پویش « ایران را دوست دارم» با هدف معرفی آثار تاریخی خراسان جنوبی برگزار می شود. 

سید احمد برآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هم پیمانی با نیروهای جان بر کف مسلح ایران اسلامی که در جنگ با دشمن آمریکایی - صهیونی شجاعانه از میهن عزیزمان دفاع می کنند و برای نشان دادن این پیمان مشترک ، پرچم ایران را در دست در کنار بناهای تاریخی استان خراسان جنوبی که نشان از هویت ایران اسلامی است، عکس یادگاری می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با ارسال عکس های خود از طریق درگاهskchto_admin@ در پیام رسان ایتا تا ۱۵ فروردین در پویش «ایران را دوست دارم» شرکت کنند.

برآبادی در ادامه گفت: به ۵ نفر از شرکت کنندگان در این پویش جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.