۲ شهر خوزستان مورد تعرض دشمن آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 16:55
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان به تشریح جزئیاتی از انفجارهای ظهر امروز در دو شهر این استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز جمعه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی تهاجم هوایی دشمن، بعدازظهر امروز جمعه و در بازه زمانی ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵، حوادثی در برخی نقاط استان رخ داده است.

وی افزود: در شهرستان دزفول دو مورد اصابت همراه با انفجار گزارش شده که خوشبختانه هیچ‌گونه شهادت یا مجروحیتی در پی نداشته است.

حیاتی ادامه داد: همچنین سه مورد اصابت و انفجار در مناطق شرق و شمال‌غرب اهواز رخ داده که این حوادث نیز بدون تلفات جانی و مجروحیت گزارش شده است.

وی تأکید کرد: بررسی ابعاد این حوادث ادامه دارد و گزارش تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.