بازدید حضرتی از منازل آسیب‌دیده در دروازه ری قم

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 16:57
قم- رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، در سفر به قم با حضور در محله دروازه ری از منازل آسیب‌دیده در پی حملات اخیر بازدید و از اقدامات انجام‌شده در روند بازسازی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الیاس حضرتی در جریان سفر چندساعته به قم همراه با بهنام‌جو استاندار قم، در محله دروازه ری حضور یافت و از برخی منازل مسکونی که در پی حملات متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی آسیب دیده و تخریب شده بودند، بازدید کرد.

در این بازدید، وی از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام‌شده در مناطق آسیب‌دیده قرار گرفت و از زحمات مهندس بهنام‌جو استاندار قم و نیروهای امدادی و خدمت‌رسان به‌دلیل سرعت در رسیدگی و بازسازی منازل تمجید کرد.

برخی منازل در محله دروازه ری قم در چهاردهمین روز از حملات و تجاوزات به کشور هدف قرار گرفت که در نتیجه آن ۹ نفر به شهادت رسیده و شمار زیادی نیز مجروح شدند و خسارات قابل‌توجهی به واحدهای مسکونی وارد شد.

در این سفر، علی احمدنیا نیز رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را همراهی می‌کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.