اردوی تیم ملی در شمال؟ درگیر جنگ هستیم!

خبرورزشی جمعه 14 فروردین 1405 - 17:01
انتشار خبر برپایی اردوی متمرکز تیم ملی در یکی از شهرهای شمالی کشور واکنش‌هایی را از سوی پیشکسوتان این رشته به همراه داشت.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال و مربی سال‌های گذشته تیم ملی در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، پس از اطلاع از برپایی اردوی تیم ملی در استان مازندران و شهر قائمشهر گفت: «در شرایط فعلی که کشور درگیر جنگ است و مشخص شده که هیچ شهری هم امن نیست تمرین کردن در قائمشهر دل شیر می‌خواهد. باید ببینیم آیا واقعاً چنین جرأتی بین اعضای تیم ملی و بازیکنان آن وجود دارد یا نه».

وی همچنین درباره احتمال صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ افزود:  «در وضعیت امروز فوتبال مملکت نباید انتظار صعود تیم ملی از مرحله گروهی به دور بعد را داشت اما حضور در جمع بزرگان فوتبال جهان و رقابت‌های این چنینی در این سطح قطعاً می‌تواند برای بچه‌های تیم ملی مفید باشد و بازگشت آنها از آمریکا می‌تواند باعث انتقال تجربه آنها به دیگر اهالی فوتبال باشد. پس به نظر من بهتر است که به جام جهانی برویم و آنجا حضور پیدا کنیم چون این اتفاق برای فوتبال مهم است».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: آقای قلعه‌نویی با این پیرمردها در جام جهانی به مشکل می‌خوریم/ تیم شما در آمریکا زنگ تفریح می‌شود 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.