حمله دشمن به اسکله بندرچارک با یک شهید

مشرق نیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 17:12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، جزئیات حمله اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به اسکله بندرچارک را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، احمد نفیسی با تأیید وقوع این حمله اظهار کرد: در این تجاوز آشکار به زیرساخت‌های غیرنظامی، ۴ فروند لندینگ‌کرافت آسیب دیده‌اند.

وی افزود: متأسفانه در این اقدام ناجوانمردانه، یک نفر از هموطنانمان به نام بهنام طراری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان عنوان کرد: موج انفجار باعث شکستن شیشه‌های سالن مسافربری شده و همچنین اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.