سازمان انرژی اتمی: سکوت آژانس در برابر حملات همدستی آشکار با جنایتکاران است

همشهری آنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 17:20
سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که سکوت آژانس در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی همدستی با جنایتکاران است.

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان انرژی اتمی کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حملات وحشیانه محور آمریکایی صهیونیستی به ایران نوشت: سکوت آژانس در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفا بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی این حملات ظالمانه، نامه‌های اعتراضی به مدیرکل ارسال کرده‌ است. این قصور تاریخی، اندک اعتبار باقیمانده آژانس را نابود خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.