محکومیت حمله به مراکز آموزشی، پژوهشی توسط روسای دانشگاه‌های فارس

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 19:31
شیراز-روسای دانشگاه‌های استان فارس در بیانیه ای مشترک، حمله نظامی به دانشگاه ها، دانشکده ها، مراکز درمانی و زیرساخت های دارویی کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روسای دانشگاه‌های استان فارس در بیانیه ای مشترک، حمله نظامی به دانشگاه ها، دانشکده ها، مراکز درمانی و زیرساخت های دارویی کشور را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

جنایتکاران آمریکایی- صهیونیستی بار دیگر در اقدامی غیرانسانی، با هدف قرار دادن مراکز آموزشی، پژوهشی، بیمارستان ها و همچنین مراکز دارویی، زیرساخت ها و کارخانه های فعال حوزه سلامت کشور، سندی آشکار از بی اخلاقی در تجاوز علیه خاک کشور را به تصویر کشیدند.

این حملات مصداق بارز بی توجهی به امنیت انسانی و سلامت جامعه است که متاسفانه شاهد سکوت جامعه جهانی در برابر آن هستیم.

روسای دانشگاه های استان فارس این حملات را که ترسیم گر نقض قوانین بین المللی و حقوق انسانی می باشد، قویا محکوم نموده و انتظار می رود دیگر شاهد چنین اقدامات ددمنشانه و مغرضانه در قبال جامعه علمی و مجموعه سلامت کشور نباشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.