آسیب به ۴ لندینگ‌کرافت در تهاجم دشمن به اسکله بندر چارک / یک نفر شهید شد

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 20:02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به اسکله بندر چارک خبر داد و اعلام کرد: در این حمله چهار فروند لندینگ‌کرافت (شناور حمل بار و خودرو) آسیب دیده و یک نفر نیز به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نفیسی با تأیید وقوع این حمله اظهار کرد: در پی این تجاوز آشکار به زیرساخت‌های غیرنظامی در اسکله بندرچارک، چهار فروند لندینگ‌کرافت دچار آسیب شده‌اند.

به روایت ایسنا، وی افزود: متأسفانه در جریان این اقدام ناجوانمردانه، یکی از هموطنانمان به نام «بهنام طراری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: شدت موج انفجار ناشی از این حمله موجب شکسته شدن شیشه‌های سالن مسافربری بندرچارک شده و اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز جمعه ۱۴ فروردین، نفیسی با اشاره به بررسی ابعاد حادثه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول در حال ارزیابی میزان خسارات وارد شده و پیگیری‌های لازم در این زمینه هستند.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.