سکوت آژانس در قبال حمله به تأسیسات هسته‌ای همدستی با جنایتکاران است  

الف جمعه 14 فروردین 1405 - 20:06
سازمان انرژی اتمی در فضای مجازی نوشت: سکوت آژانس در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفا بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است. 


به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انرژی اتمی در فضای مجازی نوشت: سکوت آژانس در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفا بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است.

در این متن آمده است: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی این حملات ظالمانه، نامه‌های اعتراضی به مدیرکل ارسال کرده‌. این قصور تاریخی، اندک اعتبار باقیمانده آژانس را نابود خواهد کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.