تهاجمِ اجتماعی؛ کابوسِ جدیدِ دشمنِ همه‌چیزدان

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 20:12
جنبش اجتماعی ایران از «تاب‌آوری» به مرحله «تهاجم علیه دشمن» رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، سید احمد علوی، رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران و عضو شورای شهر گفت: آنچه امروز در رگ‌های ایران جریان دارد، یک واکنش مقطعی نیست؛ یک «جنبش پویا» با اصالت تاریخی است. دشمن تصور می‌کرد با فشار غلیظِ ترور، تخریب و تنگناهای معیشتی، این حرکت به مرحله میرایی می‌رسد، اما محاسباتشان غلط از آب درآمد!

او افزود: امروز دیگر سخن از «تاب‌آوری اجتماعی» نیست؛ ملت ایران از این مرحله عبور کرده‌اند. ما اکنون با یک «نیروی اجتماعی آفندی» روبرو هستیم که پایاپایِ جبهه نظامی، در حال درهم‌کوبیدنِ پایگاه‌های فکری و سیاسی دشمن است.

این عضو شورای شهر ادامه داد: واکنش‌های عصبی و دیوانه‌وارِ رهبران صهیونیست و آمریکا، بهترین گواه است که تیغِ این جنبش اجتماعی، گلوگاه آن‌ها را نشانه رفته است. این جنبش نه تنها سرد نمی‌شود، بلکه با گذشت زمان، اهداف بلندتری را فتح می‌کند.

به گفته او، ما در متن یک «انقلابِ اراده‌ها» هستیم؛ جایی که مردم، خودِ نبرد هستند.

۴۷۴۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.