توضیحات سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره حمله به یک دانشگاه

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 20:23
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در پی حمله به یکی از دانشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و اعلام کرد این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین، جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعتی قبل در پی حملات دشمن به دانشگاه شهید بهشتی تهران، یکی از دانشکده‌های این مجموعه مورد برخورد قرار گرفت.

وی افزود: محل برخورد، دانشکده لیزری و حرارتی بود که بخشی از این ساختمان دچار خسارت و آتش‌سوزی شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به عنوان اولین نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و خوشبختانه ساختمان مورد هدف قرار گرفته تخلیه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش توسط آتش‌نشانان خاموش شد و این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

وی در پایان گفت: پس از اطفای حریق، محل تحویل داده شد و نیروهای آتش‌نشانی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

۴۷۴۷
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.