محمدباقر قالیباف آمریکاییها را دست انداخت: از «براندازی» تا «کسی میتونه خلبانهای ما رو پیدا کند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: پس از ۳۷ بار شکست دادن ایران به صورت متوالی، این جنگ درخشان و بدون استراتژی که آنها آغاز کردند، از «براندازی» به «هی! کسی میتواند خلبانان ما را پیدا کند؟ لطفا؟» تنزل یافته است.
به گزارش اکوایران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: پس از ۳۷ بار شکست دادن ایران به صورت متوالی، این جنگ درخشان و بدون استراتژی که آنها آغاز کردند، از «براندازی» به «هی! کسی میتواند خلبانان ما را پیدا کند؟ لطفا؟» تنزل یافته است.
چه پیشرفتی! نابغههای تمامعیار.

منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.