تغییر ساعات کاری ادارات مازندران از ۱۵ فروردین

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 21:29
ساری - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از کاهش ساعات کاری ادارات استان از ۱۵ فروردین خبر داد و گفت:مدارس و مراکز آموزش عالی تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی قاسمی طوسی اظهار کرد: با توجه به اختیارات تفویض‌شده به استانداران و بر اساس دستور استاندار مازندران، ساعات کاری تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی دولتی و مؤسسات عمومی غیردولتی از تاریخ ۱۵ فروردین در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با در نظر گرفتن حداقل ۵۰ درصد حضور کارکنان، سایر نیروها را به‌صورت دورکاری ساماندهی کنند، مشروط بر اینکه در روند ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران درباره وضعیت مراکز آموزشی گفت: فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی تا اطلاع ثانوی به شکل مجازی ادامه خواهد داشت.

قاسمی طوسی همچنین تصریح کرد: فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه همچنان به‌صورت دورکاری است و کارکنان موظف‌اند بر اساس برنامه‌ریزی دستگاه مربوطه، وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در صورت ضرورت و برای جلوگیری از ایجاد وقفه در امور اداری، امکان فراخوان کارکنان برای حضور فیزیکی در محل کار در تمامی روزهای هفته وجود دارد.

این مسئول در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها نیز بیان کرد: ساعات کاری بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و در روزهای پنجشنبه نیز خدمات تنها از طریق شعب کشیک ارائه می‌شود.

قاسمی طوسی تأکید کرد: دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات‌رسان از این دستورالعمل مستثنی بوده و طبق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.