واکنش ستاره سابق استقلال و پرسپولیس به جنگ علیه ایران

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 21:35
هافبک تیم مس رفسنجان نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جنگ تحمیلی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر وارد دومین ماه خود شده است. شرایطی که کشور را در شرایط جنگی قرار داده و باعث شده مردم ایران نوروز متفاوتی را تجربه کنند.

در این میان، بسیاری از اهالی فوتبال در کنار مردم به دفاع از تمامیت ارضی کشور پرداختند. سعید مهری در همین باره در صفحه شخصی خود این پیام را منتشر کرد:
"میان دشمن و وطن ننگ بر آنکه شک کند ..
ننگ بر آنکه خواسته شمر به ما کمک کند ..
ایرانم "

سعید مهری زمستان سال گذشته مس رفسنجان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد و زیر نظر مجتبی جباری یکی از نفراتی بود که برای نجات مس از سقوط به لیگ تلاش می‌کرد. باید دید با شروع ازسرگیری مسابقات چه سرنوشتی در این فصل متوجه رفسنجانی‌ها خواهد شد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.