انهدام یک فروند جنگنده A۱۰ آمریکایی در تنگه هرمز

نامه نیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 23:03
سقوط یک فروند جنگنده A۱۰ آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیویورک تایمز خبر داد: یک فروند جنگنده A۱۰ آمریکایی نیز امروز نزدیک تنگه هرمز منهدم شد.

به گزارش مشرق، نیویورک تایمز خبر داد: یک هواپیمای جنگی دیگر نیروی هوایی روز جمعه در منطقه خلیج فارس سقوط کرد و به گفته دو مقام آمریکایی که به شرط ناشناس ماندن درباره مسائل عملیاتی صحبت کرده‌اند، تنها خلبان آن به‌طور ایمن نجات یافت.

این مقامات گفتند که هواپیمای تهاجمی A-۱۰ وارثاگ در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرده است؛ تقریباً هم‌زمان با زمانی که یک جنگنده F-۱۵E نیروی هوایی بر فراز ایران سرنگون شد. در آن حادثه، یکی از خدمه نجات یافت و نیروهای جست‌وجو و نجات در حال جست‌وجو برای یافتن دومین خدمه هستند.

مقامات جزئیات اندکی درباره سقوط A-۱۰ ارائه کرده‌اند، از جمله اینکه دقیقاً چگونه و در کجا این حادثه رخ داده است.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.