ارتش: یک فروند جنگنده A۱۰ ارتش آمریکا هدف قرار گرفت

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 23:27
روابط عمومی ارتش از هدف قراردادن یک فروند جنگنده A۱۰ ارتش تروریستی آمریکا و سقوط آن در محدوده تنگه هرمز خبر داد.

ارتش: یک فروند جنگنده A10 ارتش آمریکا هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی ارتش، ساعتی قبل، یک فروند هواپیمای A۱۰ دشمن متجاوز آمریکایی صهیونی با رهگیری و اقدام سامانه‌های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، در آب‌های جنوب و حوالی تنگه هرمز، مورد هدف قرار گرفت.

هواپیمای A۱۰ آمریکایی با سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش مورد اصابت قرار گرفته و در آب‌های خلیج فارس سقوط کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.