هدف قرار گرفتن بالگرد «بلک‌هاوک» آمریکا در آسمان ایران

مشرق نیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 23:32
پس از هدف قرار گرفته شدن دو جنگنده اف ۱۵ و ای ۱۰ در آسمان ایران، اینبار منابع نظامی آمریکایی از هدف قرار گرفته شدن بالگرد این کشور در ایران خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، رسانه آمریکایی «نیوزماکس» به نقل از منابع نظامی این کشور از وقوع حادثه برای یک بالگرد ارتش ایالات متحده خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک فروند بالگرد «بلک‌هاوک» آمریکایی در حین عملیات جست‌وجو برای یافتن خلبانان جنگنده «اف-۱۵» هدف قرار گرفته و آسیب دیده است.

نیوزماکس به نقل از این منابع مدعی شد که این بالگرد پس از آسیب دیدن، موفق شد از حریم هوایی ایران خارج شده و در منطقه‌ای امن به سلامت فرود بیاید.

هنوز جزئیات بیشتری از نحوه و میزان آسیب‌دیدگی این بالگرد منتشر نشده است.

دقایقی پیش نیز نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کرد که امروز جمعه هم‌زمان با هدف قرارگرفتن جنگنده اف‌۱۵ در آسمان ایران، هواپیمای جنگی A۱۰ نیز در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرد.

به ادعای نیویورک‌تایمز خلبان این هواپیما نجات پیدا کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.