پایین کشیدن پرچم سفارت امارات در سوریه در راهپیمایی اعتراضی اهالی دمشق

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 02:41
شهروندان سوری در اعتراض به بازداشت یک سرکرده سابق گروه جیش الاسلام در مقابل سفارت امارات دست به راهپیمایی زدند

به گزارش مشرق، با تشدید تنش در روابط دولت سوریه با امارات عربی متحده پس از ادامه بازداشت یکی از سرکردگان گروهک جیش الاسلام سوریه در امارات، شهروندان سوری با برپایی راهپیمایی در مقابل سفارت امارات در دمشق ضمن پایین کشیدن پرچم این کشور پرچم فلسطین را برافراشتند.

شهروندان سوری در اعتراض به ادامه روند بازداشت عصام البویضانی، سرکرده سابق جیش الاسلام و از متحدان احمد الشرع (ابومحمد الجولانی) رییس دولت موقت سوریه و سرکرده سابق تحریرالشام در مقابل سفارت امارات در دمشق دست به راهپیمایی زده بودند.

کشور سوریه , کشور امارات متحده عربی , دمشق , کشور سوریه , کشور امارات متحده عربی , دمشق , کشور سوریه , کشور امارات متحده عربی , دمشق ,

این راهپیمایی سرانجام با مداخله نیروهای امنیتی دولت سوریه پایان یافت و معترضان از داخل ساختمان سفارت امارات در دمشق بیرون رانده شدند.

بویضانی از چهره های نزدیک به ابومحمد الجولانی به شمار می‌رود که در حال حاضر روند رسیدگی به پرونده وی در امارات در حال انجام است. مقامات سوری در تلاشند تا به انحای مختلف ابوظبی را قانع سازند تا وی را از زندان آزاد کنند. اسعد الشیبانی، وزیر خارجه سوریه نیز در سفر اخیر خود به ابوظبی تلاش کرد تا از مقامات اماراتی بخواهد روند رسیدگی به پرونده بویضانی را خاتمه بخشیده و وی را به دمشق مسترد نمایند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.