تجهیزات پزشکی سرمایه‌های استراتژیک نظام سلامت هستند

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 03:09
سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، بر اهمیت مدیریت یکپارچه تجهیزات در مراکز درمانی تأکید کرد و گفت: تجهیزات پزشکی سرمایه‌های استراتژیک نظام سلامت هستند.


 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، علی علیزاده، با اشاره بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت برای نوسازی، تعمیر و جایگزینی دستگاه‌ها، افزود: پایداری خدمات درمانی در گروی توجه به زیرساخت‌های فنی و منابع انسانی متخصص است.

 

وی اظهار داشت: تجهیزات پزشکی سرمایه‌های استراتژیک نظام سلامت هستند و حفظ کارایی این سرمایه‌ها مستلزم نگاه پیشگیرانه، مستندسازی دقیق فرآیندها و سرمایه‌گذاری در آموزش نیروی انسانی است.

 

علیزاده افزود: سازمان غذا و دارو در راستای سیاست‌های کلان سلامت، برنامه‌هایی برای تسهیل دسترسی مراکز درمانی به خدمات فنی معتبر، توسعه سامانه‌های هوشمند ردیابی تجهیزات و تقویت شبکه آزمایشگاه‌های مرجع در دست اجرا دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.