به گزارش خبرنگار مهر، شب جمعه، از ۱۲ خانواده شهید جنگ رمضان استان یزد با حضور قائم مقام تولیت حرم امام حسین(ع) و تعدادی از عتبه حرم تجلیل به عمل آمد.
همچنین از ۳ خانواده جانباز جنگ رمضان که در بیمارستانهای استان بستری بودند عیادت به عمل آمد.

قائممقام تولیت حرم امام حسین(ع) با دعوت هلالاحمر کشور به یزد، حسینیه ایران، سفر کرده و با حضور مدیرعامل هلال احمر استان یزد و جمعی از مسئولین و نجاتگران هلال احمر استان در یزد مورد استقبال قرار گرفتند.













