ادعای نیویورک تایمز درباره سقوط دومین جنگنده در تنگه هرمز/ سرنوشت خلبان آن چه شد؟

اقتصادنیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 06:30
اقتصادنیوز: نیویورک‌تایمز از سقوط یک فروند دیگر از هواپیماهای جنگی آمریکا، از نوع «ای-۱۰ وارتاگ» (هوگ)، در نزدیکی تنگه هرمز خبر داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، رسانه آمریکایی نیویورک‌تایمز نوشت: به گفته دو مقام آمریکایی که به شرط فاش نشدن نامشان درباره امور عملیاتی صحبت می‌کردند، دومین هواپیمای جنگی نیروی هوایی آمریکا روز جمعه در منطقه خلیج فارس سقوط کرد و تنها خلبان آن به سلامت نجات یافت.
 
این مقامات گفتند هواپیمای تهاجمی «ای-۱۰ وارتاگ» (هوگ) تقریباً در همان زمانی در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرد که یک فروند اف-۱۵ئی از نیروی هوایی آمریکا بر فراز ایران سرنگون شد. در آن حادثه، یکی از خدمه نجات یافت و تیم‌های جستجو و نجات به دنبال دومین خلبان می‌گردند. مقامات جزئیات اندکی درباره نحوه و مکان سقوط ای-۱۰ ارائه داده‌اند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.