جراحت خدمه دو بالگرد آمریکایی در پی حمله ایران

شمال نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 08:29
یک مقام آمریکایی تایید کرد که خدمه دو بالگرد «بلک‌هاوک UH-۶۰» که هدف حملات ایران قرار گرفته بودند، دچار جراحت شدند.

 

جراحت خدمه دو بالگرد آمریکایی در پی حمله ایران

 

به گزارش شمال نیوز، یک مقام آمریکایی به شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گفت که ایران دو بالگرد بلک‌هاوک UH-۶۰ را که در عملیات جست‌وجو و نجات مشارکت داشتند هدف قرار داده است.

به گفته این مقام، تعدادی از نیروهای نظامی در این حمله دچار جراحات شدند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.