پایان ترافیک نوروزی در جاده‌های استان سمنان؛ جاده‌ها خلوت شد

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 08:31
سمنان- با اتمام تعطیلات نوروزی، ترافیک سنگین جاده‌های استان سمنان جای خود را به ترددی سبک و روان داد، هرچند زائران رضوی همچنان در مسیر بازگشتند، اما گره ترافیکی خاصی در محورهای ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۵ و در پی پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۵ دیگر خبری از ترافیک سنگین روز و شب گذشته در نقاط مختلف استان سمنان نیست.

هم اکنون ترافیک در راه های استان سمنان سبک و روان گزارش شده و گره ترافیکی خاصی هم در این استان دیده نمی شود.

همچنان البته مسافران نوروزی و به خصوص زائران رضوی که امروز را برای بازگشت از سفر به خصوص به سمت تهران برگزیده اند در جاده ها هستند اما ترافیک در جاده های استان سمنان روان و سبک تر از روزهای دیگر است.

رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بازگشت مسافران نوروزی در پایان تعطیلات بیان کرد: شب و روز چهاردهم فروردین ماه همزمان با آخرین روز تعطیلات نوروزی در استان سمنان ترافیک سنگینی را شاهد بودیم.

سرهنگ موسی بزرگی از کاهش ترافیک و تردد روان خودروها در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: همچنان توصیه ما برای مسافرانی که در استان باقی مانده اند این است که به دلیل نداشتن جلوه های بصری مناسب در راه ها، بعد از ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه رانندگی ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استراحت داشته باشند.

گفتنی است بیشترین آمار تصادفات جاده ای و تلفات راه های استان سمنان به خاطر واژگونی است و بیشترین عامل واژگونی هم خواب آلودگی و خستگی محسوب می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.