ورود سامانه بارشی جدید به خراسان جنوبی از عصر امروز 

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 08:37
بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر امروز ۱۵ فروردین سامانه بارشی جدیدی وارد خراسان جنوبی می شود.

فاطمه زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط جوی در سطح استان نسبتاً پایدار و یکنواخت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز بعدازظهر ۱۵ فروردین ورود سامانه بارشی جدیدی را به خراسان جنوبی خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: بارش‌ها از سمت شمال‌غرب استان آغاز شده و به‌صورت رگبار، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

زارعی با بیان اینکه بارش ها تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت، گفت: بیشترین شدت بارش‌ها برای روزهای یکشنبه تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: روند تغییرات دما نیز طی ۴۸ ساعت آینده افزایشی خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.