«حقوق بین‌الملل» فقط برای غربی‌ها استفاده می شود؟

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 08:52
سفارت کشورمان در انگلیس با انتشار پیامی خطاب کالا کالاس مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت : «حقوق بین‌الملل» فقط برای غربی‌ها استفاده می شود؟

«حقوق بین‌الملل» فقط برای غربی‌ها استفاده میشود؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سفارت کشورمان در انگلیس با انتشار پیامی خطاب کالا کالاس مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت : «حقوق بین‌الملل» فقط برای غربی‌ها استفاده میشود؟ 

پاسخ سفارت ایران در انگلیس خطاب به کالا کالاس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: پس حقوق بین‌الملل درباره تجاوز نظامی رژیم‌های اسرائیل و آمریکا به کشور‌های مستقل و ترور رهبرانشان چه می‌گوید؟ درباره کشتار ۱۷۰ دانش آموز در مدرسه‌ای در میناب چطور؟

یا حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی—مثل کارخانه‌های داروسازی و تأسیسات آب‌شیرین‌کن؟

جالب است که «حقوق بین‌الملل» فقط وقتی اهمیت پیدا می‌کند که با روایت شما سازگار باشد. شما هیچ‌وقت متجاوزان را مسئول نمی‌دانید، فقط قربانی‌ها را متهم می‌کنید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.