واکنش البرادعی به ترور رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 09:02
مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به ترور رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: جنگ طلبان علاقه‌ای به صلح ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد البرادعی مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی به تلاش متجاوزان برای ترور سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد که جنگ طلبان علاقه‌ای به صلح ندارند.

وی در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: سوءقصد به جان آقای خرازی که من او را به عنوان یک سیاستمدار و دیپلمات اصلاح‌طلب به خوبی می‌شناسم، گواه دیگری است بر اینکه این افراد جنگ‌طلبانی هستند که به صلح علاقه‌ای ندارند، بلکه به دنبال یک هژمونی واهی هستند.

۱۲ فروردین ماه سال جاری (۱۴۰۵) منزل مسکونی سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مورد تهاجم هواپیماهای دشمنان آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این بمباران همسر ایشان به درجه رفیع شهادت رسید و خرازی نیز مجروح و در بیمارستان بستری شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.