شروع آموزش مجازی دانش آموزان در سال ۱۴۰۵ + زمان بندی پایه ها

پارس نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 09:04
با اعلام آموزش‌وپرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، از امروز آموزش مجازی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان طبق زمان‌بندی آغاز شد.

آموزش مجازی در سال ۱۴۰۵ آغاز شد. مدارس با شروع جنگ تحمیلی به صورت غیر حضوری فعالیت کردند.

به گزارش پارس نیوز به نقل از مهر، با اعلام آموزش‌وپرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، از امروز آموزش مجازی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان طبق زمان‌بندی آغاز شد.

بر این اساس هرروز از ساعت ۷ الی ۱۰ منحصرا دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم، ساعت ۱۰ الی ۱۳ منحصرا دانش‌آموزان دوره متوسطه اول، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ دانش‌آموزان پایه‌های چهادم تا ششم دبستان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دانش‌آموزان پایه‌های اول تا سوم در شبکه شاد حضور یابند.

البته سرویس کلاس مجازی بدون زمان‌بندی فوق در تمام ساعات شبانه‌روز قابل استفاده است.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.