لو با غنا به مربیگری برمی‌گردد؟

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 09:12
تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم ملی آلمان در آستانه قرارداد با تیم ملی غنا و نشستن روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ است.

 

به‌ گزارش ایرنا، یواخیم لو سرمربی اسبق تیم ملی آلمان در آستانه پذیرش هدایت تیم فوتبال غنا با قراردادی کوتاه مدت است که صرفاً بر جام جهانی ۲۰۲۶ متمرکز خواهد بود.

به گزارش رسانه انگلیسی topskillsports، پس از مذاکرات گسترده در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون این قرارداد در آستانه نهایی شدن است و انتظار می‌رود این مربی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴، ماهانه حدود ۱۵۰ هزار یورو درآمد داشته باشد.

 

اتو آدو، سرمربی غنا اوایل این هفته پس از کسب نتایج ضعیف برکنار شد. او حدود دو سال سرمربی ستاره‌های سیاه بود.

غنا با هدایت آدو، در ۴ بازی آخرش شکست خورده است. در ماه نوامبر، تیم شماره ۷۲ در رده‌بندی فیفا به ژاپن (۲-۰) و کره جنوبی (۱-۰) باخت؛ در ماه مارس نیر این تیم مقابل اتریش (۵-۱) و آلمان (۲-۱) شکست خورد.

غنا می‌خواهد لو را پیش از جام جهانی منصوب کند تا این تیم را که در گروه L با تیم‌های انگلیس، کرواسی و پاناما همگروه است از بحران عبور دهد.

سرمربی سابق آلمان، آلمان را در جام جهانی ۲۰۱۴ با شکست دادن آرژانتین با نتیجه یک بر صفر در فینال، به قهرمانی رساند.

لو پس از کنار رفتن از هدایت آلمان در سال ۲۰۲۱، تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.