آغاز برداشت محصول جو در شهرستان پارسیان

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 09:16
پارسیان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارسیان از آغاز عملیات برداشت جو در سطح ۲۸۰ هکتار از مزارع دیم و آبی شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پلنگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارسیان از آغاز عملیات برداشت جو در سطح ۲۸۰ هکتار از مزارع دیم و آبی شهرستان پارسیان خبر داد که پیش بینی می شود از این سطح بیش از ۴۰۰ تن محصول جو برداشت شود.

پلنگی گفت: کشت جو معمولاً نیمه دوم آبان ماه در پارسیان انجام می شود و برداشت آن نیز از نیمه فروردین آغاز و تا اواخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روستاهای حمیران، بوچیر، هشنیز، بهده، کناردان، چک چک، گوده احشام، میلکی و دشتی از مناطق عمده کشت جو در پارسیان به شمار می‌روند و در حال حاضر، برداشت این محصول در روستای چک چک این شهرستان آغاز شده است.

پلنگی بیان کرد: جو به عنوان یکی از محصولات زراعی و غلات ، نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی منطقه دارد و تلاش می‌شود با حمایت از کشاورزان، تولید این محصول در شهرستان افزایش یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.