تداوم حضور ۵۰ درصدی کارکنان در گیلان

شمال نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 09:23
ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان گیلان همزمان با اتمام ایام نوروز تا اطلاع بعدی ۸ تا ۱۴ تعیین شد و با توجه به تداوم شرایط جنگی حضور کارکنان اداره ها به صورت ۵۰ درصدی خواهد بود.

 

تداوم حضور ۵۰ درصدی کارکنان در گیلان

 

به گزارش شمال نیوز از استانداری گیلان، با توجه به اتمام ایام نوروز و تداوم شرایط جنگی، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، همچنان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۴ است.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین طرح حضور ۵۰ درصدی کارکنان با اولویت دورکاری بانوان باردار و مادران شاغل طبق روال قبلی تداوم خواهد یافت.

روزهای پنج‌شنبه نیز طبق روال گذشته به صورت دورکاری است.

در این اطلاعیه تأکید شده است که نحوه فعالیت واحدهای عملیاتی و خدمات‌رسان به گونه‌ای تنظیم شود که خللی در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان ایجاد نشود.

دستورالعمل شرایط دورکاری کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد و در این راستا اجرای این دستورالعمل برای همه دستگاه‌های اجرایی الزامی است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.