
به گزارش شمال نیوز از استانداری گیلان، با توجه به اتمام ایام نوروز و تداوم شرایط جنگی، ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان، همچنان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۴ است.
بر اساس این اطلاعیه، همچنین طرح حضور ۵۰ درصدی کارکنان با اولویت دورکاری بانوان باردار و مادران شاغل طبق روال قبلی تداوم خواهد یافت.
روزهای پنجشنبه نیز طبق روال گذشته به صورت دورکاری است.
در این اطلاعیه تأکید شده است که نحوه فعالیت واحدهای عملیاتی و خدماترسان به گونهای تنظیم شود که خللی در خدمترسانی به مردم شریف استان ایجاد نشود.
دستورالعمل شرایط دورکاری کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به مدیران دستگاههای اجرایی ابلاغ خواهد شد و در این راستا اجرای این دستورالعمل برای همه دستگاههای اجرایی الزامی است.