سپاه: حمله به سفارت آمریکا در ریاض ربطی به نیروهای مسلح ایران ندارد

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 09:55
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: کشورهای منطقه نسبت به فتنه انگیزی جریان آمریکایی _ صهیونیستی هشیار باشند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۵۴ عملیات وعده صادق ۴ اعلام کرد: به نقل از نشریه وال استریت ژورنال سفارت آمریکا در ریاض مورد حمله قرار گرفته است که بدین وسیله ضمن محکوم کردن این حرکت اعلام میداریم که این اتفاق مطلقا به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارتباطی نداشته و باتوجه به راهبرد دشمن صهیونیستی در منطقه این اقدام قطعا ازجانب صهیونیستها میباشد.

بانک اهداف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قبل به صورت شفاف بیان شده است و هشدارهای لازم جهت فتنه انگیزی های رژیم صهیونیستی در منطقه به کشورهای همسایه و مسلمان داده شده است.

کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی جریان آمریکایی _ صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هشیار شوند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.