سی‌ان‌ان: آمریکا دستکم ۷ هواپیمای سرنشین‌دار در جنگ ایران از دست داده است

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 10:20
سی‌ان‌ان اعلام کرد آمریکا دستکم هفت فروند هواپیمای سرنشین‌دار در جنگ ایران از دست داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به دنبال تکرار هدف قرار دادن و سرنگونی پرنده‌های آمریکایی در طی جنگ با ایران شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد نیروی هوایی ایالات متحده حداقل هفت فروند هواپیمای سرنشین‌دار را در جنگ با ایران از دست داده است.

به گفتۀ یک مقام ارشد کاخ سفید، تیم امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا، عصر جمعه پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر هدف قرار گرفتن هواپیماهای جنگنده آمریکایی توسط ایران، در کاخ سفید تشکیل جلسه داد.

 

دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا که همواره شکست های جنگی آمریکا را کوچک نمایی می کند تا هدف انتقادها قرار نگیرد هم در اولین واکنش به سرنگونی جنگنده ها بار دیگر تلاش کرد آن را بی اهمیت جلوه دهد.

 

وی در گفت‌وگوی تلفنی کوتاه به ان‌بی‌سی نیوز گفت که سرنگونی جت آمریکایی بر مذاکرات ادعایی با ایران تأثیری نخواهد گذاشت.

 

ترامپ در پاسخ به سوالی در این باره مدعی شد: «نه، به هیچ وجه. این جنگ است. ما در جنگ هستیم.»

 

رئیس دولت تروریستی آمریکا همچنین از ارائه جزئیات بیشتر درباره تلاش‌ها برای جستجو و نجات خلبان در ایران خودداری کرد.

 

پس از سرنگونی جنگنده اف 35 و جنگنده ای-10 ، دو بالگرد نظامی نیز هدف مدافعان آسمان ایران قرار گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.