به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی جمعیت هلال احمر بیان کرد: داروخانه ها به صورت ۲۴ساعته خدمات می دهند. با توجه به برنامه ریزی که بعد از جنگ دوازده روزه و دپویی که انجام شد تا این لحظه هیچ کمبود دارویی نداریم.
به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی جمعیت هلال احمر بیان کرد: داروخانه ها به صورت ۲۴ساعته خدمات می دهند. با توجه به برنامه ریزی که بعد از جنگ دوازده روزه و دپویی که انجام شد تا این لحظه هیچ کمبود دارویی نداریم.