مجری الجزیره پرسید: آمریکا مدعی است که سامانههای موشکی منطقه را هدف قرار داده است. نظر شما چیست؟ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه پاسخ داد: پس این موشک ها و پهپاد ها که به سمت آنان شلیک می شود از کجا می آیند؟ در دو روز گذشته آواکس را پهپاد ارزان قیمت ایرانی از بین برد، این ها از کجا می آید؟ فکر می کنم به کمپین تبلیغاتی امریکایی ها نباید توجه کرد، دنیا هم هوشیار است و می بیند. ضربات ما به طور مستمر ادامه دارد. آن ها نتوانستند ضربات ما را قطع کنند و نتوانستند تنگه هرمز را باز کنند. از کشورهای دیگر هم درخواست کمک کردند باز همنتوانستند آن را باز کنند. الان هم برای مذاکره التماس می کنند. لذا فکر می کنم به تبلیغات دشمنان توجه نکنیم. واقعیت میدان این است که ما توان دفاعی خود را حفظ کردیم و ضربات ما با قوت ادامه دارد. مجری در ادامه پرسید :اگر مذاکراتی شکل بگیرد، اولویت ایران چه خواهد بود؟ عراقچی گفت: در حال حاضر برنامهای نداریم. اگر به آن مرحله برسیم، اولویتها را مشخص خواهیم کرد. منبع: هممیهن
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.