عضو کنگره: سرنگونی جنگنده آمریکا در حریم هوایی ایران «کابوس» است

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 11:36
عضو کنگره آمریکا سرنگونی جنگنده این کشور در حریم هوایی ایران را «کابوس» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ جیمی راسکین، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سرنگونی یک جنگنده نیروی هوایی آمریکا در حریم هوایی ایران «یک کابوس» است.

وی تأکید کرد که این حادثه نشان می‌دهد ایالات متحده کنترل کامل بر حریم هوایی ایران ندارد و حتی در صورت دست‌یابی به چنین کنترلی، به معنای تغییر رژیم یا تسلط کامل بر وضعیت زمینی نیست.

 

راسکین همچنین هشدار داد که درباره زمان و نحوه خروج آمریکا از این جنگ، ابهامات زیادی وجود دارد و درگیر شدن در یک جنگ در خاورمیانه بسیار آسان‌تر از خارج شدن از آن است.

 

به دنبال تکرار هدف قرار دادن و سرنگونی پرنده‌های آمریکایی در طی جنگ با ایران شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد نیروی هوایی ایالات متحده حداقل هفت فروند هواپیمای سرنشین‌دار را در جنگ با ایران از دست داده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.