هشدار قرارگاه خاتم درباره هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 11:41
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به رژیم صهیونی تاکید کرد: در صورت حمله به سفارتخانه‌های ایران، همه سفارتخانه‌های رژیم در منطقه هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعللام کرد: پیرو هشدار قبلی، بار دیگر به رژیم درمانده و رو به زوال صهیونیستی اخطار می دهیم، در صورت هرگونه تجاوز و تعرض به هریک از سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک جمهور اسلامی ایران، تمام سفارتخانه های بی هویت و جعلی آن رژیم در منطقه، هدف مشروع نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی بوده و مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

فراموش نکنید به آنچه می گوییم با سرعت و شدت عمل می کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.