کاهش ۳۰ درصدی مصرف بنزین در مشهد نسبت به مدت مشابه سال قبل

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 11:46
رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت خراسان رضوی گفت: میزان مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش داشته و فروش‌ها کمتر بوده، حدود ۳۰ درصد افت فروش را در مشهد داشتیم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، رضا بهاری در گفت‌وگویی پیرامون میزان مصرف بنزین در شهر مشهد، اظهارکرد: با توجه به جنگ رمضان که در جریان است، میزان مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش داشته و فروش‌ها کمتر بوده، حدود ۳۰ درصد افت فروش را در مشهد داشتیم.

وی افزود: روزهای ابتدایی جنگ به دلیل تبعات روانی آن، مراجعات به پمپ بنزین‌ها زیاد و جایگاه‌ها شلوغ بود، اما با گذشت چند روز از جنگ رمضان، مردم متوجه شرایط شدند و با صرفه‌جویی و سهمیه‌بندی، مصرف سوخت مدیریت و تعداد مراجعات به پمپ بنزین‌ها کمتر شد و مصرف کاهش پیدا کرد.

بهاری با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی در حوزه بنزین نداریم، گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان به خوبی مدیریت کرده و از نظر ارسال فراورده‌ها مشکلی نداریم. محدودیت‌ها برای سوخت‌گیری نیز برداشته و مانند روال قبل شده و سوخت‌گیری با کارت شخصی ۳۰ لیتر است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت خراسان رضوی ادامه داد: مردم می‌توانند با کارت شخصی خود سوخت‌گیری انجام دهند، در نتیجه هم سرعت سوخت‌گیری آنها افزایش پیدا می‌کند و هم کمک می‌کنند که جایگاه‌ها دچار محدودیت‌های مصرف در کارت اضطرار نشود.

بهاری ضمن تشکر از مالکین جایگاه‌ها، جایگاه‌داران، اپراتورها و کارمندان جایگاه‌های سوخت تصریح کرد: این عزیزان در مدت جنگ رمضان و سال نو پای کار بودند و خدمات را به نحو مطلوب ارائه دادند. در این مدت جایگاه‌ها دچار ضرر هنگفت شدند که امیدواریم دولت با بسته‌هایی که در نظر می‌گیرد و پرداخت معوقات آنها به جایگاه‌داران کمک کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.